Leroy pohištvo edino v Sloveniji

Večino našega prodajnega
programa, nudimo
EDINI V SLOVENIJI

BREZPLAČNA DOSTAVA
na področju celotne Slovenije
ob nakupu sedežne garniture.

031 560 570

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne strani Leroy.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo Leroy.si (v nadaljevanju tudi »spletna stran«) upravlja podjetje Baladur d.o.o., Jadranska ulica 60, 6280 Ankaran, matična številka: 5864674000, davčna številka: SI45871175 (podjetje Baladur d.o.o. je davčni zavezanec), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani Leroy.si, pravice in obveznosti uporabnika in spletne strani ter urejajo poslovni odnos med Leroy.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila). Uporabnik z uporabo spletne strani Leroy.si, soglaša s splošnimi pogoji, ki veljajo za Leroy.si spletno stran.

Dostopnost informacij

Leroy.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Baladur d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Intelektualna lastnina in omejitev odgovornosti

Vse gradivo na spletni strani Leroy.si je last podjetja Baladur d.o.o., ali pa se uporablja na podlagi izrecnega dovoljenja imetnika avtorskih pravic (izdelovalca sedežnih garnitur, posrednika, ipd.). Vsakršen prenos, razpošiljanje, kopiranje ali kakršnokoli drugo objavljanje ter spreminjanje avtorskih pravic brez predhodnega soglasja lastnika, je strogo prepovedano in kaznivo po zakonu. Gradivo, kot so besedila, slike ali videoposnetki so lahko simbolični in ne prikazujejo natanko dejanskega stanja (natančen odtenek barve, mere ali obliko artikla).

Postopek nakupa

Vsaki stranki, se želimo posvetiti osebno, zato direkten nakup oz. plačilo preko spletne strani Leroy.si ni mogoč. Preko spletne strani Leroy.si se lahko pošlje zgolj povpraševanje o ponudbi, nato pa se vsaki stranki posvetimo preko telefona, e-maila ali osebno.

Ob nakupu oz. naročilu sedežne garniture, se po predračunu nakaže 30% kupnine, preostanek ob dostavi sedežne garniture.

Vse cene so navedene v evrih in vključujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med Leroy.si in kupcem je na spletni strani Leroy.si sklenjena v trenutku, ko Leroy.si kupcu pošlje/izstavi račun. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Leroy.si kot za kupca. Kupoprodajna pogodba se izda v dveh izvodih. En izvod prejme kupec, drug izvod hrani prodajalec.

Načini plačila

Leroy.si omogoča naslednje načine plačila:

  1. z nakazilom na TRR: SI56 1010 0005 2430 435, Baladur d.o.o. po ponudbi
  2. s karticami Visa, Visa Elektron, MasterCard, Maestro in Karanta
  3. na obroke

Izdaja računa

Ob plačilu naročenih artiklov.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Leroy.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.V primeru povečanja sedežne garniture za eno sedalno mesto,se cena temu primerno spremeni(za premijum usnje 350€,za classic usnje 300€,za tekstil 300€.

Dostava

Za dostavo pošiljk naročenih na Leroy.si poskrbi podjetje Baladur d.o.o.
Artikli, naročeni na Leroy.si gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, je to najkasneje v roku 5 delovnih dni oz. po dogovoru.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Artikle lahko prevzamete tudi osebno v našem skladišču na Preradovičevi ulici 22 v Mariboru.

Odvoz stare sedežne garniture ob nakupu nove

Pri nakupu nove sedežne garniture vam ponujamo tudi možnost odvoza vaše stare sedežne garniture. Ta mora biti primerno pripravljen (po potrebi rastravljen). Odvoz stare sedežne garniture ni brezplačna storitev

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte ali preko kontaktne telefonske številke sproti obveščali.
Za artikle, ki niso na zalogi je predviden dobavni rok 30 - 90 dni. To velja za dnevne regale, jedilne mize in jedilne stole. Predviden dobavni rok za sedežne garniture, postelje in klubske mizice je 90 - 120 dni.

Podjetje Baladur d.o.o. vlaga veliko truda, da ne prihaja do večjih zamud, a vendarle sodeluje z tujimi dobavitelji, ki imajo svoje roke in obveze, kar pa lahko podaljša rok dobave artiklov. V kolikor zaradi tega vendarle pride do zamude večje od 1 meseca (5 mesecev ali več) pa je kupec upravičen do odškodnine največ 5% vrednosti naročila.

Za vse dodatne informacije nas pokličite na 031 560 570 ali nam pošljite elektronsko pošto na naslov info@leroy.si.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe, sklenjena na daljavo

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči izključno na e-naslov prodajalca: info@leroy.si

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik prejeti artikel po predhodnem dogovoru, dostavi v skladišče podjetja Baladur d.o.o., Preradovičeva ulica 22, 2000 Maribor.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vsi artikli so pred dostavo za svojo brezhibnost pregledani s strani podjetja Baladur d.o.o.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30-tih dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Garancija

Vso oblazinjeno pohištvo Leroy (sedežne garniture in postelje) ima 2 leti garancije. Vsi ostali prodajni artikli imajo garancijo 1 leto - enako velja za izdelke iz umetnega usnja. Garancija prične teči od dneva navedenega na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 90-ih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu – v skladišču, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Baladur d.o.o., Preradovičeva ulica 22, 2000 Maribor. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda preko spletne strani Leroy.si (kot rabljeno blago). Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji artikla.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna kadar:

Sedežne garniture Leroy so v osnovi izdelane iz kombinacije pravega govejega usnja in umetnega usnja. Velja, da so sedalni, naslonjalni in deli za naslon rok (uporabni deli) iz pravega usnja, dodatki, hrbet in spodnji rob sedežne garniture pa je iz umetnega usnja. Takšna izdelava sedežne garniture se šteje kot usnjena sedežna garnitura in ne gre za stvarno napako.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. V kolikor je stvarna napaka ugotovljena se po predhodnem dogovoru s kupcem artikel zamenja z ustreznejšim ali pa se kupcu povrnejo nastali stroški (vračilo are).
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Leroy.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.
Leroy.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z ZVOP-1.
Leroy.si lahko za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev Leroy.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov ter naslov dostave in arhiv komunikacije z Leroy.si.
Leroy.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.
Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Leroy.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Leroy.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. V našem primeru vam piškotki omogočajo nakup artiklov brez zamudnih registracij in prijav v sistem. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo:

Omejitev odgovornosti

Leroy.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Leroy.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Leroy.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Leroy.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih na Facebooku, ki jih napišejo obiskovalci. Leroy.si mnenja pregleda in izbriše tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Leroy.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Leroy.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Leroy.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pravila, pogoji in nagrada sodelovanja v nagradni igri »Podarjamo letno vinjeto«

1. člen
Po teh pravilih prireja Baladur d.o.o., Jadranska 60, 6280 Ankaran (v nadaljevanju: Organizator) na področju Republike Slovenije nagradno igro v promocijske namene z naslovom »Podarjamo letno vinjeto« (v nadaljevanju: nagradna igra).
2. člen
Nagradna igra bo potekala na Facebook strani Pohištvo Leroy, ki je dostopna na spletnem naslovu: https://www.facebook.com/leroy.si (v nadaljevanju Facebook stran Pohištvo Leroy / FB stran).
Nagradna igra bo potekala od torka, 17. 12. 2019, do vključno torka, 31.12. 2019. V nagradni igri je možno sodelovati do vključno 31.12. 2019 do 23:59
3. člen
V nagradni igri lahko sodelujejo vsi polnoletni državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji sodelavci organizatorja ali njihovi ožji družinski člani. Vsaka taka prijava se šteje za neveljavno.
4. člen
Nakup ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri.
5.člen
Nagrada vsebuje letno vinjeto (za leto 2020) za osebno vozilo v vrednosit 110 EUR.
Skupno število nagrad: 1
Skupno število nagrajencev: 1
Rezultati žrebanja bodo objavljeni najkasneje v 2 (dveh) delovnih dnevih po zaključku žrebanja objavljeni na Fb strani Pohištvo Leroy. Žrebanje ne bo potekalo javno. Nagrado nagrajenec prejme po pošti na naslov, ki ga bo navedel, in sicer najkasneje v 30. (trideset) delovnih dni od dneva žrebanja. Pridobljene nagrade ni možno zamenjati , izplačati v gotovini, niti je ni mogoče prenesti na drugo osebo.
6.člen
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da lahko organizator nagradne igre objavi njegovo ime in priimek na Facebook strani Pohištvo Leroy, če bo udeleženec prejemnik nagrade.
Nagrajenec bo pozvan, da v roku 3 (treh) dni pošlje podatke za dostavo nagrade v zasebnem sporočilu na Facebook strani Pohištvo Leroy, hkrati pa predložiti še kopijo veljavnega osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali potni list) in sporočiti svojo davčno številko. Nagrajenec se s tem strinja, da bo prevzel nagrado.
Nagrajenec, ki ne bodo upošteval roka, ne bo upravičen do nagrade.
Organizator je v tem primeru prost vseh obveznosti, ki jih ima do dobitnika na podlagi teh pravil. Dobitnik pa v tem primeru tudi nima pravice do kakršnegakoli drugega ali drugačnega nadomestila. Organizator lahko nagrado uporabi za kakršenkoli drug namen.
Organizator ne prevzemata nobene odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema ali koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k nagradni igri izrecno strinja.
Organizator ne nosi nobenih stroškov, ki pri sodelujočih nastanejo zaradi sodelovanja v nagradni igri.
7.člen
Ostala pravila nagradne igre:
Organizator si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade, če se:
• pojavi utemeljen dvom v istovetnost podatkov udeleženca ali
• ugotovi, da nagrajenec ne izpolnjuje pogojev, določenih v teh pravilih ali da je sodeloval v nagradni igri v nasprotju s pravili in pogoji nagradne igre oz. da je bil izbran v nasprotju s temi pravili ali
• tudi po obvestilu izžrebanca ne odzove na prevzem nagrade, glede na navodila organizatorja nagradne igre.
8.člen
Za namen izvedbe nagradne igre bo organizator nagradne igre od nagrajenca zahteval podatke kot so – ime, priimek, naslov, email in telefonsko številko, hkrati pa tudi kopijo veljavnega osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali potni list) in sporočiti svojo davčno številko, za namen obveščanja nagrajenca o nagradi in postopku prevzema nagrade. Podjetje Baladur d.o.o. bo podatke hranilo eno (1) leto v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Organizator se zavezuje, da bo osebne podatke nagrajenca, zbrane v okviru te nagradne igre, varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/2007) in s Splošno uredboEU o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679) ter posamezniku, čigar osebne podatke obdelujem zgolj v namen te nagradne igre, zagotavljamo naslednje pravice:
Pravica, da od Baladur d.o.o, Jadranska 60, 6280 Ankaran (organizator - upravljalec) kadarkoli zahteva:
– Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
namene obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja, informacijo o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.
– Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevam drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.
– Popravek netočnih osebnih podatkov.
– Omejitev obdelave, kadar: oporeka točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe, upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
– Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekliče to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.
– Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujem drugemu upravljavcu, ne da bi me prvotni upravljavec pri tem oviral.
– Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.
– Da za posameznika velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način nanj znatno vpliva, če o izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
Pravico, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Postopek uveljavljanja pravic. Z sodelovanjem v nagradni udeleženec potrjuje, da je seznanjen z naslednjimi trditvami:
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov info@leroy.si.
Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravicv zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati. Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
Upravljavec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Baladur d.o.o, Jadranska 60, 6280 Ankaran
9.člen
Organizator lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. Pravila in spremembe pravil bodo objavljeni na Facebook strani Pohištvo Leroy , ki je dostopna na povezavi: https://www.facebook.com/leroy.si
Vse morebitne reklamacije v zvezi z nagradno igro ter v zvezi z nagrado lahko pošljete na elektronski naslov info@leroy.si
Nagradno igro se lahko prekine v primeru okoliščin, za katere organizator ni odgovoren, ki jih ni bilo mogoče predvideti, se jim izogniti ali jih preprečiti.
10. člen
Za vse morebitne spore, ki nastanejo v zvezi z nagradno igro, je pristojno Okrajno sodišče v Kopru.
Pravila pričnejo veljati od 17. 12. 2019 dalje in so objavljena na Spletni strani pohištva Leroy.

Pritožbe in spori

Leroy.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Leroy.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Leroy.si lahko poveže na telefonsko številko 031 560 570 ali po elektronski pošti na info@leroy.si. Pritožba se odda izključno prek e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Leroy.si se zaveda, bistvene značilnosti potrošniških sporov - nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, zato si Leroy.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.


Želimo vam obilo zadovoljnih nakupov!


Zadnja posodobitev 17. julij 2018.